.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار فرماندار و نماينده ساري با وزیر کشور

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ديدار دیروز‌ دبير مجمع نمايندگان استان و فرماندار ساري با وزير كشور گفت: وزير كشور براي جبران خسارت توفان و سرماي پارسال وعده داد.


به گزارش شمال نیوز ، علي‌اصغر يوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در اين جلسه برآورد تقريباً نهايي 120 ميليارد توماني توفان اخير به استحضار وزير كشور رسيد و وي نيز براي بررسي و پيگيري موضوع قول مساعد داد.
وي افزود: در اين جلسه نحوه جبران خسارت نيز مورد بررسي قرار گرفت كه پرداخت وام‌هاي بلاعوض، پشتيباني بيمه از خسارت ديدگان، تسهيلات ارزان قيمت و استمهال وام‌ها مورد تاكيد و پيشنهاد عملي قرار گرفت.
نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي از آمادگي وزارت كشور براي هماهنگي با حوادث غير مترقبه كشور و جبران خسارت‌ها خبر داد و بيان داشت: وزير كشور وعده داد تا در اسرع وقت براي تامين اعتبار اين موارد پشتيباني كند.
وي در بخش ديگري از سخنانش از عدم تحقق جبران خسارت‌هاي ناشي از سرما و خشكسالي سال گذشته در استان مازندران توسط دولت انتقاد كرد و گفت: با وجود اينكه مجلس براي جبران خسارت‌هاي خشكسالي و سرماي پارسال اعتبار 5 هزار ميليارد توماني را به تصويب رساند، اما هنوز ريالي به خسارت ديدگان پرداخت نشده است.
در اين جلسه احمد علي مقيمي دبير مجمع نمايندگان مازندران و محسن زارعي فرماندار ساري حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 14 مهر 1387
ضمن تشکر از زحمات نمایندگان محترم و فرماندار گرامی امیدوارم که همه مسئولین ساروی و استانی قدر این فرصت را بدانند و با اتحاد و همدلی و استراتژی مشخص و تعیین اهداف توسعه ساری با کمک قدرت و جایگاه ارزشمند قانونی جناب آقای کردان وزیر محترم کشور نسبت به اجرای پروژه های ملی با اعتبارات متمرکز کشوری باعث رشد و شکوفایی شهرمان باشند . رقابت سیاسی را به رفاقت خدمتگزاری تبدیل کنند و با تمام نیروها نسبت به حمایت از وزیر محترم کشور ساروی همت کنند. مطمئن باشید دیگر به این زودیها چنین موقعیت درخشانی نصیب ساری نخواهد شد . اینجانب زمانی که بعنوان کارشناس ارشد اموراداری و اجتماعی مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه می نمودم اتحاد مسئولین اصفهانی برای توسعه اصفهان را ملاحظه نمودم و آمادگی خویش را برای تدوین سند توسعه شهرستان ساری با رویکرد اتحاد ملی و جذب اعتبارات کشوری به مسئولین محترم ارشد اعلام میدارم ، مسئولین ساروی هم انشاا... متحد شوند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.923 seconds.